Life-of-Mee

Alla inlägg under april 2013

Av Mona Pettersson - 30 april 2013 17:00

Hellu! :3 

Ska sova över hos Jessica idag! :D 

Och så ska Elin och Matilda också sova över där :3 ♥

Ska bli jätte kul! :D ♥

 

Köpte en skinjacka igår :D och en bh :P 

orkar inte lägga upp nån bild så ni får klara 

er utan :P ♥ 

 

Aja . . . ska åka till Jessica halv 7 :) så tills dess

ska jag inte göra nått speciellt :) ♥ 

 

Men hare bra! :D ♥

// Mona ♥ 

 

 

Av Mona Pettersson - 29 april 2013 09:41

Tjena! :D 

Jumong va hemma hos mej igår :3 ♥ 

Det va jätte kul o mysigt ^^ vi kollade på en 

skräckfilm :) fast den va inge läskig :P 

Han kom vid halv 7 och gick hem kl. 10 på kvällen,

det va jätte kul att träffa honom iaf! :D ♥ 

 

O idag så ska jag till Västerås och shoppa ^^ 

Och så ska elin följa med! :D 

Ska se om dom har nån snygg vårjacka :) och 

kanske nått mera men jag venne :P 

 

Lägger kanske ut bild sen på vad jag köpte :D  

 

Hare bra! ♥ 

// Mona ♥ 

 

 



 

 

Av Mona Pettersson - 27 april 2013 19:05

Hellu! :D

Så himla skönt med helg ^^

Har inte gjort nått speciellt . . . mend det e 

ändå skönt :P 

 

Men imorn så ska Jumong komma till mej ♥ 

Ska bli jätte kul :3 Vi ska iaf kolla på en 

skräckfilm ;)♥ mer vet jag inte . . .. x3 

Men det kommer bli kul iaf! :DD 

 

Och på måndag så ska jag åka västerås och

schoppa lite :D 

 

Och på tisdag så ska jag åka till Jessica och 

sova över till onsdag ^^ ska bli mysigt :3 

 

Ha en bra helg! 

// Mona 

 

 

 

Av Mona Pettersson - 26 april 2013 20:05

Tjena! :D 

Har tränat idag me Jessica ^^ ♥ 

Det va jätte kul! :D 

 

Efter det så gick vi hem till mej och va en stund sen 

åkte hon hem :) 

Efter det har jag inte gjort nått speciellt ^^ 

Har bara varit i skolan annars :) 

 

Aja skönt iaf med lov ^^ ♥ 

Eftersom vi e lediga på mån, tis och ins också ;) 

Ska bli skönt att ha lov! :D ♥ 

 

Ska vara Med Jumong på söndag och se på skräckfilm! :D 

ska bli super kul ^^ ♥ 

 

Hare bra! 

// Mona ♥ 


 

Av Mona Pettersson - 25 april 2013 21:38

Tjena! 

Ska träna imorn med jessica ^^ Ska bli jätte kul! :D 

Har inte gjort nått speciellt idag förutom

att vi simmade med skolan idag . . . :) 

Det gick bra iaf ^^ 

 

ska bli könt med lång helg nu ^^ 

E ledig måndag, tisdag och onsdag nästa vecka 

och på torsdag & fredag ska ci ha elevens val! :D 

orkar inte förklara vad det e . . . men det e kul iaf ^^ 

 

Annars har jag inte gjort nått speciellt ^^ 

 

Hare bra! 

// Mona ♥ 

 

 

 

 

 

Av Mona Pettersson - 24 april 2013 21:06

Hellu! :D 

Har vart i skolan idag som vanligt :P 

Men efter skolan gick jag, mamma och pappa på 

cirkus! :D ♥ 

Det va fett kul ^^ ♥ 

Dom hade bland annat akrobater, jonglörer och några

djur :3 

 

Annars så kanske jag ska träna med jessica på 

fredag :D ♥ och så ska vi simma med skolan imorn . . . 

inte så jättee kul :/ ♥ 

 

Aa . . . det va det jag hade att säga :P 

Hare bra! 

// Mona ♥ 

 

 

Av Mona Pettersson - 23 april 2013 19:14

Halloj! :D 

Har haft skola idag som valigt då . . . 

Träffade mina underbara kompisar ^^ ♥ 

 

Och efter skolan så gick jag på kören :) 

det va kuul ^^ 

 

Annars så kanske jag ska gymma med jessica

på fredag :DD ♥ det beror på om jag blir frisk . . .

e lite halvt sjuk :/ ♥ 

Men det går nog över snart ^^ 

 

Hare bra!! 

// Mona 

 

 

Av Mona Pettersson - 22 april 2013 19:11

Hejsan igen!

Har inte hunnit blogga :/ 

 

Men iaf Jessica kom i helgen och sov över ^^ det va jätte kul!! :D 

Hon kom på lördagen såklart :P haha men iaf då 

gick vi ut och tog lite bilder med min kamera, det blev bra bidler :3

 

Och sen på lördagen så kom Matilda 20 över 10 på morgonen och

Linnea  halv 12 och då gick vi till marknaden och 

va där typ till två eller tre :) Det va jätte kul! :DD 

och så träffade vi Elin och Julia på marknaden ^^ 

 

Och idag har jag bara varit i skolan som vanligt :) 

 

Hare bra!! 

// Mona 


3 av bilderna på jessica: 

     

 

3 av bilderna på mej:

     

Presentation


Hej!♥
E en glad tjej på 14 snart 15 höstar. Mitt namn e Mona ^^
Och på min fritid e jag med kompisar och ritar och mycket mer! :)♥

Kommentera & Följ! ♥♥
Hare bra! // Mona

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards