Life-of-Mee

Direktlänk till inlägg 7 maj 2013

Sorry . . .

Av Mona Pettersson - 7 maj 2013 19:48

Heej!

Sorry att jag  inte har skrivit nått men har inte 

orkat o det har inte hänt nått speciellt . . . :/ 

 

Men idag har de inte hänt nånting . . . som vanligt . . . 

lever mitt vanliga tråkiga liv :/ 

 

Ska åka till Småland imorn! :D ♥ 

Ska till min syster o hennes barn ^^ 

O har tagit ledigt från skolan så jag slipper den iaf :) 

 

Va med Jessica igår kom jag på :) vi tog lite bilder . . . 

o så gick vi runt o snackade :) ♥ 

 

Hare bra! 

// Mona ♥ 

 

Jessicas bilder:

     

 

Mina bilder:

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mona Pettersson - 17 maj 2013 17:23


Heej.... Har inte bloggat på ett tag för har känns mej jäkligt dålig o har inte orkat.... o jag har inte haft nått att blogga om heller så ni har inte missat nått :/    Jaoo .... kanske ska till erikslund på fredag o köpa skolavslutnin...

Av Mona Pettersson - 12 maj 2013 16:04

Hej alla! :D  Har inte kunnat blogga eftersom jag har vart i småland :)  Vi grillade igår, mums ^^ ♥ Annars så har jag varit ute med Natta (en av mina systras barn) o tagit bilder! :D    Det blev 8 bilder på henne o 8 bilder på mej...

Av Mona Pettersson - 2 maj 2013 19:32


Hello! :D  Japp som rubriken säger så var jag i skolan  med Konst & Design gruppen :P ♥ Det enda stället vi gick till va till typ ett hus som konstnären Bror Hjort hade bott i o haft sin atelje i  . . . jag tycker hans namn e  så h...

Av Mona Pettersson - 1 maj 2013 19:53


Choo! :D  Har varit hos Jessica o sovit över tillsammans med Elin o Matilda ^^♥ Det va jätte kul! :D Vi gjorde lite random saker :P  orkar inte skriva x3 ♥   Annars har jag inte gjort särskillt mycke :) ♥  Kom hem v...

Av Mona Pettersson - 30 april 2013 17:00


Hellu! :3  Ska sova över hos Jessica idag! :D  Och så ska Elin och Matilda också sova över där :3 ♥ Ska bli jätte kul! :D ♥   Köpte en skinjacka igår :D och en bh :P  orkar inte lägga upp nån bild så ni får klara  er utan ...

Presentation


Hej!♥
E en glad tjej på 14 snart 15 höstar. Mitt namn e Mona ^^
Och på min fritid e jag med kompisar och ritar och mycket mer! :)♥

Kommentera & Följ! ♥♥
Hare bra! // Mona

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards